Would you kiss the sun goodbye and give your life to never die?

Var sjuk i fredags men mår bra igen YAAY. lyssnar nu på Xandria och har en sovande Nemi i knäet. Vill göra något med alla men kan inte eftersom jag har dumt heldags kyrkomöte imorgon. *Suck* Jag orkar inte vara där hela dagen! Någon som vet någon bra ursäkt att gå tidigare? Jag har verkligen inte något speciellt att skriva om för tillfället men ville bara snabb-uppdatera. Förresten, jag fick en flaschback när jag såg bilden på mig och sanna. När jag gick i sexan brukade jag lyssna på ett band som heter the darkness och haha jag tyckte att jag liknade sångaren på den bilden (han är kille).
Ojoj nu vaknade råttan och är sur.

Mata ne~ (japanska och betyder vi ses) /Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0