Vi längtar tillbaks, till allt det där vi ljög om att vi gjorde



Jag gillar denna bild. Fast skärpan ligger på de två små grässtråna utan mening. Det är fint ändå. Somrigt.
Det randiga är mitt ben. Eller mina leggins.

Imorgon ska jag på fotokurs. Näst sista gången. Dessutom har jag precis blivit rik. Aktieutdelningar = pengar. Tur att man har en rik farmor som gav en massa tråkiga aktier när man föddes. Detta skall investeras i mellanring och närbildslinser, tackartackar.

Nu är jag hungrig. Jag är hungrig hela tiden nu. Fast jag äter jättemycket i skolan, folk kan intyga. Ändå blir jag hungrig klockan fyra. Det är konstigt. Halva tallriken grönsaker, sen kolhydrater och lite protein. Det är ju rätt, till och med.

sOFiA

Kommentarer
Postat av: s utan ofia

LALAAL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ÄVEN OM DET INTE ÄR HS SÅ ÄR DET OKEJ!

2009-05-08 @ 17:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0