Vad gör hålen i mina strumpbyxor?

Ja ni kanske har insett det nu. Sofia bloggar rätt mycket. Bara för att det är kul :D

Oki, jag ska berätta något läskigt. Igår vaknade jag halv fem. Av mig själv. Jag plockade upp mobilen och kollade på klockan när jag vaknade, 04:29. Imorse vaknade jag, kollade på klockan. 04:29. AAAAH.

Vad försöker min sömn säga mig? Väcka mig vid samma tid två nätter i rad. Att jag kommer dö den tiden? Att någotbra kommer hända den tiden? Att jag kommer bryta benet den tjugonionde april? Jag fattar inte. Det är läskigt. Eller så är det en lastbil som backar den tiden varje morgon. PIIIP PIIP. Inte för att jag har hört nått.. men ändå!

Det är lite obehagligt..


Jag måste sänka mitt iso. eh, förlåt alicia C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0