kan du några fler svåra ord?


Hej du! Det är Sofia. Vällingbys största fjortis, emo, poppare och annat sånt där udda. Ja, det är jag. Jag är rätt kool. Kolla bara:

Jag är 15 år nu. Föddes 1994. Av min mamma. Då var jag jätteliten. Nu är jag rätt stor, typ längst i skolan till och med.


För det mesta är jag glad. Tänderna & ögonvitorna blev väldigt gula när jag drog upp mättnaden, så jag blekte dom i ps. Det ser verkligen naturligt och fint ut, eller hur? Åh, älska mina photoshop zkillz. Det är faktiskt jag som har gjort designen här på bloggen, även om Sanna & Hedda var med och bestämde allt typ. Jaa.. jag är oftast glad. Men inte alltid. Ibland hatar jag alla. Men bara när jag är sur. Som jag var typ hela hösten och halva våren. Men just nu är jag rätt glad.


Mhm, jag älskar ballonger! De är söta och runda och .. lätta! Japp, just nu har jag 11 stycken på mitt rum. Nej förlåt, 4. Men ändå.


jag lyssnar också mycket på musik. Just nu, kentkent. Annars The Cardigans, Mando Diao, Håkan Hellström och The Beatles. Kanske lite U2 också. Japp. Jag gillar musik, det är koolt. Nu måste jag skriva tills nästa bild har laddats upp.. Lala. Just nu lyssnar jag på Din Skugga, med kent då.


Ibland läser jag. Fast oftast inte modemagazin. Det är bara för de som.. jag vet inte. Men det är tråkigt och fult och man har ändå aldrig råd med nått.

Det var lite om mig, visst är jag kool?

Jaha, idag har jag varit i skolan. jag går i åttan. 8C.
Gick hem i regnet med Hedda & Sanna, vi frös ihjäl och kläderna var dygnsura. Mysigt. Sen drack vi te och åt mackor i mängder. Och lite mörkchoklad. Och gjorde en blogg. Denna då. Den är fin. Och jag gillar den.

Nu ska jag äta middag, PYTTIPANNA FOR THE WIN.

puzz, SOFIA.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag gillare!

2009-05-06 @ 20:31:12
URL: http://soetkofta.blogg.se/
Postat av: holly

men tööönt

det heter inte kool

IDIOT

2009-05-07 @ 17:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0