Hej grå dag

God eftermiddag.
Har pluggat franska hela eftermiddagen och kan typ ändå inget.. Aja, provet är ju inte förrän fredag så det fixar sig nog.

Ikväll väntar gym med Issa, Sanna och Hedda och sedan Nälstaskolans dag. Blir mysigt, hoppas vi.

Idag i skolan dissekerade jag och Emma ett koöga. Det var äckligt, allt jag kunde tänka på var hur otroligt ont det skulle göra om ögat satt på mig. Någon tyckte att vi skulle dissekera människoögon, för de var coolare. Eh, oki!

MANDO DIAO är söta och min läxhjälp. Tackartackar.


Kommentarer
Postat av: Badde

vilken cool person som tyckte att ni skulle dissikera människoögon;)!

2009-05-12 @ 20:41:49
Postat av: sanna,

blir jag förvånad över att det var du?

2009-05-12 @ 20:45:22
Postat av: Alicia

Soet bild!



Men, namnen är sneda under headern på min dator också :(



Och ja, du var med när paraplybilden togs! I Sannas mysiga trädgård.

2009-05-12 @ 21:01:22
URL: http://soetkofta.blogg.se/
Postat av: Badde

neejdå sanna;)..fast den personen måste vara den coolaste och snyggaste personen i världen,,(håll med för annars blir jag ledsen)

2009-05-13 @ 16:34:35
Postat av: issa

fin bild!

2009-06-05 @ 19:50:13
URL: http://halooween.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0