De säger att jag varit trasig, det kanske jag har varit. I imperfekt.





1. Emma med skitgulligt paraply. Självklart måste hon vända bort huvet på alla bilder.. Det är tråkigt - Foto Sofia
2. Hedda med superballongen som sprack bakom staketet. Läskigt - Foto Okänd
3. Sanna dricker Alicias hallonsaft - Foto Sofia
4. Aliiiiicia får ett paraply över sig - Foto Sofia

Det regnade och var sol, om vart annat. Det går inte att få in fem tjejer under ett paraply med texten Noga Utvalt. Nej, för det är faktiskt omöjligt.

Sen stack Emma till någon onödig gympasak och sen gick vi in för jag blev allergisk. Jag och Alicia fastnade framför datan, kommenterade och kritiserad fotobloggar medan Sanna och Hedda lyssnade på Paramore och sånt.

Det här var en bra dag. Nu ska jag städa & tänka ut vad jag ska göra imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0