Tillbaka till samtiden med Molly Moon

I am Molly Moon säger:

DET HÄR ÄR VIKTIGT

nej förlåt

det vAR DET INTE

Lillbrisen- skriv inte om det inte är viktigt säger:

haha ok

Det är jag som är Molly Moon. Och om ni inte fattar så kan jag förklara det igen.

Idag var jag ett troll. Det var riktigt skojsigt, en liten kille från Chile var jättesöt, Emma kan intyga och han hette Sebastian B. Jag tyckte det var kul, det med. Aa. Sen cyklade vi hem och jag skulle bara vila lite och sen ringa Emma, men jag somnade. Dåligt samvete. Men vi ses ju imorgon. Nu ska jag på grillparty med små tolvåriga, handbollstokiga killar. Det regnar. Jag kommer frysa. Ihjääl. Det vill ni väl. Er högsta dröm. Annars så finns det mango-te hemma hos mig. Och en bok om Molly Moon.

OCH GRATTIS ALICIA, DU SKA FÅ EN BALLONG.

Sofia C:


Kommentarer
Postat av: Alicia

Ja, en ballong!

2009-05-08 @ 06:54:40
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0