Spanska glosor

Sämst statistik idag men jag ska inte säga hur dålig. Det är inte så konstig, det enda som skrivs på bloggen är om statistiken. Som om den vore det minsta viktigt. EH.

Jag lär mig glosor. En glosa var tionde minut eftersom jag håller på att uppdatera bloggar och kolla på bloggar samtidigt. Inte bra. När det gäller språk prov har jag fått en dålig ovana att alltid plugga dagen innan. Jag ska sluta med det i nian, ja.

Jag gillar inte den här bilden heller. Den får mig att tänka på de äckliga bilderna på plakaten. Ett inlägg med bara en massa text ser tråkigt ut så jag gick in i någon mapp och tog första bästa bilden. På folk som skrek.


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0