Smått

Jag skulle skriva något. Så att vi kan komma med på "mest aktiva" listan. Om alla skriver två inlägg varje dag så blir det fjorton inlägg. Jag tycker det är rätt mycket. Men vissa av oss har inte ens skrivit lite om sig själva! Så nu tycker jag att alla borde göra det.

Skola. Issa blev sjuk när det var två lektioner kvar av dagen. Nyaa-Issa alltså. Så nu kan hon säkert inte vara med och picknicka och fota imorgon. Ble.

Nu har jag snart ätit en halv skål med chokladiga puffar. Det är nog inte så bra. Det blir väldigt chokladigt. Cholad är bra.

Åh jag gjorde nyss en jättestor såpbubble bubbla. Min kamera med objketiv hade nog fått plats i bubblan. Så stor var den. Disneys bubblor är allt jag har att säga om den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0