Pushing and pulling me down

Nu har det kommit upp en ful bild på mig.
HELVETE FAN.
Får man svära på internet? Kommer det här förfölja mig när jag blir stor och ska skaffa jobb?

Jag är iskall. Har suttit utomhus och snackat i telefon i en timma bara för att vi ska komma fram till att vi är precis där vi började...
Beslutsinkompetens.
Och jag har fått ett mail från min farmor, trots att hon är ett digitalt analfabet. Det påminner mig om när vi satt upp i Lappland och googlade farfar och fick fram sökresultatet:
Köp Farfar billigt, bra pris och leverans.

Vad har jag gjort idag? Haft skavsår... Igår skrev jag på min hand i alla fall, såhär fint blev det:

En massa text som min lärare trodde var en tatuering. (Det är låttexter för er inkompetenta)
OCH JA JAG SYFTAR PÅ DIG!

Alicia och Fia, säger ni någonting om bildkvaliteten slår jag er. Det är bara min mobilkamera, just accept it.

/Det är jobbigt att jag måste skriva Sanna här och inte bara S eftersom Fia också heter så...

i-landsproblem vi har här...

Kommentarer
Postat av: Badde

är det en hand sanna? xD

2009-05-08 @ 21:06:49
Postat av: sanna,

JA DET ÄR MIN HAND, och jag syftar på dig... hehe

2009-05-08 @ 21:10:50
Postat av: Anonym

naaw är det en hand? va gåoullig..finskbrytning

2009-05-08 @ 21:16:06
Postat av: Alicia

Vado ful bild? Neee.

2009-05-08 @ 21:20:27
URL: http://soetkofta.blogg.se/
Postat av: Badde

nej ja undrade bara om det var en hand eller en golfklubba..

2009-05-08 @ 22:28:12
Postat av: sanna

en golfklubba??

Min hand ser inte ut som en golfklubba!!!

2009-05-09 @ 13:19:49
Postat av: Badde

hahaha naaw,, sanna bli inte ledsen,, d var inte meningen:D

2009-05-09 @ 23:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0