Oh star, fall down on me...

EY PÅ ER.
Andra bloggaren nu då!!
Eller nej, jag har resan skrivit ett inlägg, det första. Och Hedda också... MEN AJA.

Jag heter Sanna, är kort och galen.
Lite kort om mig då kanske. Eh.
Men har jag sagt att jag är en intressant person eller? Nej juste. Okej, jag känner att jag inte har något intressant att säga alls faktiskt.

Vad gör jag egentligen? Jag läser! JA DET GÖR JAG. Och det står jag för!!
Inte lika mycket som Hedda då, holly vinner... gärna "Tillsammans är man mindre ensam" världens bästa bok.
Och så lyssnar jag på musik, precis som Fia för jag har inget eget liv...

Men bara Paramore. Bara Paramore och massa annan musik, men de är bäst. (Tyst Fia)

Och så skriver jag, och det står jag för ibland. Eller, varje dag... och det kanske inte är ibland.

Vad snackar jag om? Absolut ingenting. Förlåt och hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Wiie.

Men du blir ju inte intressantare av att skriva att du är ointressant, idiot D:

2009-05-06 @ 20:55:35
URL: http://implode.blogg.se/
Postat av: issa

jag har glömt lösenord och allt:( fan jag glömmer allting! HJÄLP!!!!

2009-05-07 @ 15:40:01
URL: http://halooween.blogg.se/
Postat av: Badde

Vad bra att du erkänner att du e kort.. har du vart på terapi eller?

2009-05-14 @ 17:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0