NU SKA HOLLY SKRIVA NÅT JÄTTEINTRESSANT SÅ ALLA TITTA HIT!!

HMM...

...
JAG HAR INSPATIONS BRIST.
OCH DET HETER INSPATION, INTE INSPIRATION FÖR OM MAN SÄGER DET ÄR MAN EN TÖÖNT!!

KOLLA ÄR DET HÄR INTE JÄTTEINTRESSANT?!?!

KNAPPAST

MEN VET NI VAD DET SKITER JAG I!!!

OCH SOFIAS KNAPAR ÄR  KONSTIGA. JAG KAN INTE STAVA!!

sofia låter mig inte ha caps...
jag gillar henne inte.
och hon ser knappast ut som ett troll.
snarare en zebra.
heheh
nu är jag elak.
sofia påstår att hon kanske är ett zebra-troll. HAHAH.
jag är så rolig!!
inte.
sofia ska bli troll på heltid.

sofia tycker att jag inte ska skriva om henne men vad ska jag annars skriva om??
skryta om hur bra det gick på terränghoppningen i fredags. för det fick ju så bra...
jag är sämst i världen på att rida.

nu chattar jag med bahador.
och jag har konstaterat att jag måste gå hem och plugga till svenskaprovet.
sofia gillar att äta kaktusar och bodybutter.

men nu kanske jag ska sluta eftersom alla redan har somnat om de har läst allt det här.

Kommentarer
Postat av: holly

det känns jättebra att skratta åt sina egna skämt.

det betyder att jag är en liten patetisk, tragisk skit.

nu fottar fia undresidan av sin fot.

det tycker jag oxå är kul, men ingen annan

2009-05-06 @ 19:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0