Nr 3

Jag ska också skriva en presentation. Fast jag vet inte vad.

Jag är Alicia, näst kortast och först i bokstavslistan. Jag ser ungefär ut som en 11-åring fast jag fyller 15 år imorgon.
 Jag gillar allt som är sött. Rosetter, prickar, kameror, vaios, bloggar, ordet sött som jag använder alltför ofta, blåa elefanter, blommor och ja, listan kan göras lång på allt som är sött. Det jag ogillar är lättare. Ganska logiskt att jag inte gillar saker som är osöta. Jag gillar inte heller bollar som är hårda och i hög hastighet. Ser man en sådan är det bäst att gömma sig illa kvickt.

Jag kilar mest runt med min kamera om dagarna och kitobjektivet som man inte får använda för att det ju är jättedåligt. Fotar jag inte så redigerar jag bilder. Eller skriver på bloggen. Omväxlande va? Där emellan äter jag mat också. Musli med youghurt går att äta hur många skålar som helst. Bara så du vet.

Underifrån, jättefint. En helt oredigerad bild, för en gångs skull. Nej jag ska inte prata om sånt. Det här är inte en fotoblogg. Det är en sötingblogg.


Nu ska jag säga hejdå för mig. Hoho då.

// Alicia

Kommentarer
Postat av: holly

jag ska äga dig på snurrtävlingen!!

mohahahaha

2009-05-07 @ 17:28:46
Postat av: Nayu

Sööööt är vad du är!

2009-05-08 @ 19:04:03
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0