I hoped for change, but still I feel the same

Jag sa ju det, kolla själv. Vem är det som bloggar?
I alla fall, bra Emma!! Ett inlägg! (YY)

Idag har man ju varit duktigt och uppdaterat sina kunskaper om sveriges sportvärld. Fick ju en chock i måndags när de sa att det var hockey VM!
Och jag måste vara den enda människan på jorden som inte vet vad svininfluensan är??

Så jag har sett SM finalen in handboll.
De blåa och svarta vann... tror jag.
Och nu sitter jag här med tinitus på grund av blåa klacken och en störande finsk kille som vände sig om och frågade:
"Stör jag?" var tredje sekund.

Och idag klippte jag sönder mina skor och lärde känna lite nya människor. BRA SANNA! Ett kliv uppåt på den sociala stegen...

/Sanna


Kommentarer
Postat av: Badde

vad för change?

2009-05-09 @ 23:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0