HOLLY IGEN!!!

IDAG KÄRA LÄSARE (IE INGEN) SAK JAG PRESENTERA MIG SJÄLV.

jag består av
3% galenskap
10% flum
5% pirat
5% alv
5% troll
4,5% sarkasm
1,5% autism
30% dåligt självförtroende
20% boknörd
20% hästnörd
3% fantasi
3% besserwisser

som ni ser jag verkar inte vara en så intressant person.
SÅ STICK HÄRIFRÅN INNAN JAG TRÅKAR UT ER.

mne idag har varit jätteintressant. INTE
vaknade åt fel håll och konstaterade att jag hade gått i sömnen.
det var läskigt. jag har aldrig gjort det förut.
bara skrattat i sömnen.

slöjd, matte (ska leta reda på boken!!) lunch, no, tyska, klassråd, so, SVENSKAPROV!!

JAG HAR FÅTT HÖGST POÄNG HITTILLS!!!
JAG FICK MER ÄN BADDE!!
men sen kommer sanna och få 60 poäng. hon som sa att hon hade 15 fel...

men jag kanske ska presentera mig lite mer...
jag är 15 år
(hahah)
jag gillar hästar, böcker, nya pennor och skrivblock, körsbärsblommor, att få sova, bärbara datorer, pengar, te
jag gillar inte: j, källare, snöslask... säkert nåt mer, massor
jag hatar: fjortistjerer som älskar twilight för att han-som-jag-inte-nämner-vid-namn är med, de som tycker att jacob är en idiot som präglas på renesmee, stationära datorer.
nu måste vi jämna ut det hä lite...
jag älskar:.... ingen(ting) än så länge.


det här är den enda bilden jag har på mig själv som inte ser ut som en egobild på megafjårtizz.
uh, nej tack.
men i alla fall.
jag ser inte ut så här nu. det var för typ två år sedan.
som sagt, enda bilden.

nu får mamma damp snart för att hon måste säga till två gånger att det är mat.

men jag återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0