Han fångade sparken med huvudet

Jag hittade just ett gammalt, gammalt word-dokument (hur stavar man det, särkskrivning?) som jag tror jag skrev hur jag skrev när jag var 12. Aw.
Det mest irriterande är att jag var bättre då än vad jag är nu...

Och jag har fått ett konstigt mail från den där tjejen i Montana som pratar med mig, är det normalt? Tänk om hon inte är en tjej i usa utan en pervers gubbe i en vit skåpbil?
Fast varför skulle han intressera sig för en tjej på andra sidan jorden?
Hm.

Emma och jag blev riktigt djupa på hemvägen från issa där vi lekte med råttor (hedda) och raderade gamla sms (jag) i nån slags konversation om aggressioner och dåligt självförtroende. Vi skulle kunne bli deltidspsykopater.

Eller är det psykologer?

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0