Hade tänkt alla tankar ändå

Och långsamt glömmer man bort allt, också glada dagar och deprimerade. Jaha. Det var en bra dag, så blev jag lite deppig på eftermiddagen vet inte varför men allt kändes så meningslöst och onödigt och "vi ska ju ändå alla dö". Det blir så där ibland. Typ..

Hm.

Kom hem, såg ett avsnitt Robinson och la in franskglosorna. Då kändes det lite bättre. Sen kom pappa hem, ännu lite bättre. Sen la jag upp en bild på fotosidan.se och det blev nästan bra. Och nu har jag chattat med Alicia då blir man glad. Jaha. Dåså. Nu är jag hungrig.


heheheheheheheheheheheh

Kommentarer
Postat av: Fett synd!

No coments... O

( )<---you!

I

2009-05-12 @ 11:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0