Fotoo!!

Idag var det fotografering, det var kul och vi fick några fina bilder. Jag har jätteont i mina fötter eftersom jag hade på mina platåskor och vrickade fötterna 5 gånger *IQ-befriad*. Det var Issa som sa till mig att ha på mig dom så det är egentligen hennes fel *Morr, morr* nej men jag får vila dom så blir det nog bra. Har nu fått årets första myggbett på knäet efter träsk besöket och det kliar faktiskt inte så mycket, mycket imponerad. Ska snart köpa en söt Monki kjol och en supersöt Monki tröja yaay, tillsammans kommer deet kosta 350 och nu har jag 120 så jag får spara lite. Nej, nu ska jag ta och lägga mig så jag över huvud taget orkar upp imorgon.
Mata ne~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0