Ett ytterst intressant inlägg om maskars inälvor och Ian Fairweather

Jag kollade nyss på ett svt program om Ian Fairweather. Det var intressant. Han var intressant. Och lite halvskum som fick för sig att göra massa konstiga saker och han hade hallucinationer. Han var en konstnär. Jag kan förstå att alla inte är så väldigt intresserade av Ian. Men, du skulle bli om du såg det här svt programmet. Jag är övertygad om att man kan bli intresserad av allt, bara det är framställt på ett bra sätt. Jag skulle säkert kunna bli helt fascinerad av maskars inälvor.

En av Fairweathers tavlor som han målade på tidningspapper och i en hydda med jordgolv. Han var annars en väluppfostrad engelsman. Tror han dog 1974, eller 76. De sa det ju bara en gång så det är inte mitt fel att jag inte vet exakt men ingen bryr sig ändo.


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0