En Grotta Till Bella

Hej jag heter Bella eller egentligen Isabelle haha men nu heter jag det. Jag tror egentligen inte att någon fattade det där men huvudsaken är att jag gjorde det, eller inte ändå. På min fritid brukar jag skriva en vampyrbok, lyssna på musik (för det mesta j-pop eller goth) jag är en stor pessimist när det gäller alla kyrkomöten som jag går på, jag är egentligen inte så pessimistisk. Jag har två enormt söta råttor, nemi och molly som faktiskt kan skriva på tangentbord..
Nemi säger:
oooooo7777777777777uu6cc ,uu
Molly svarar:
 b                8700g0k'ü7 8iucx7u7u9or48
Bella säger: ghaaa de förstör min dataa!!



//Bella

Kommentarer
Postat av: Alicia

MEN! Det går ju inte att kommentera på det inlägget jag skulle kommentera. Huwa. Iallfall, fint.

2009-05-08 @ 06:43:42
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0