Det där sista är ett internt skämt

Det här kommer sluta med att Alicia och Fia tar över bloggen.
Bara för att de orkar blogga...
Och jag aldrig har gjort det förut.

Om jag skriver kommer det handla om att döda karaktärer och att inte kunna skriva.
Om Fia och Alicia skriver blir det foto.
Om Hedda skriver blir det om hästar, om Issa skriver blir det om råttor.
Om Emma skriver blir det om musik och om andra Issa skriver blir det om design.

OCH NEJ JAG HAR INTE FÖRDOMAR!

Det finns bra saker:
1) Jag har fått en egen länk! YEEY
2) Jag har tappat bort sladden till mobilen och behöver inte ladda upp en ful bild på mig själv.
3) They don't have poo in buddah-land.
//Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0