Bomb this track!

HOLA! Snart sommarlov, kommer bli superduperskönt!! Ska bli kul i helgen också ;) Egen lägenhet ÄGER!! Skulle verkligen uppskatta om vi kunde ha den där picknicken. Läste precis Fokis blogg, hon har alldeles för söta saker som jag också vill ha. Eftersom jag också är en japanälskare gör hon mig galen men ändå älskar jag hennes blogg <3. Hahaha, jag gjorde japanska naglar för ett tag sen och då hade jag gjort ett hål i nageln och satt ett nagelsmycke i hålet. Sen när jag skulle gå på toa i v-by fastnade jag med smycket i min kjol och var tvungen att slita av ena kanten av nageln. Tips: Gör inte som jag, det var fint men det gjorde ont när jag slet av den.
Jag måste köpa en japansk skoluniform NYAAAA<3<3
Mata ne~ Bella

Kommentarer
Postat av: Alicia

Du måste ge mig mina strumpor imorgon!

2009-06-04 @ 14:39:08
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0